با استفاده ترفندها و نکات آموزشی بازی مورتال کمبت 11، پیروزی های بیشتری را به دست آورید.

مورتال کمبت 11 با تمام خشونت هایش برای لذت بردن اسکورپیون ها و ساب زیرو ها ساخته شده است.

این بازی دارای مد داستانی استلار است و مقدار زیادی از محتواهای دیگر برای جستجو کردن در آن وجود دارد؛ آنقدر زیاد که ممکن است در ابتدا کمی ترسناک باشد.

کریپت (Krypt)، مدهای برج چندگانه، تنظیمات مختلف برای بازی های گاه به گاه (با مدت زمان کوتاه) و رقابتی و همچنین یک آموزش کامل باعث شده است که شروع کار با مورتال کمبت 11 کمی گیج کننده باشد.

ما لیستی از هشت نکته و ترفند آموزشی را برایتان فراهم کرده ایم تا آشنا شدن با فرآیند بازی برایتان آسان تر شود و بتوانید سریع تر برای مبارزه آماده شوید (و به برنده شدن شما در آن مبارزه کمک کند).

1- از مرجع کمبو های سریع در بازی استفاده کنید

استفاده از combo در مورتال کمبت 11

عادت کردن به مکانیک های سریع زمان می برد و اغلب این احساس را خواهید داشت که مجبورید بر روش های اولیه (حرکات ساده ای مانند لگد زدن ها، مشت زدن ها و دست به گریبان شدن) تکیه کنید.

اگر به کمبوهای سریع مرجع در منوی Pause سری بزنید، کار برایتان خیلی آسانتر خواهد شد.

حتی اگر حوصله تماشای آموزش ها را ندارید باز هم می توانید با یاد گرفتن چند نمونه از این کمبو های ساده نتایج آسیب هایی که وارد می کنید را تا حد زیادی بیشتر کنید و تنوع و تطبیق پذیری بیشتری را در کارتان داشته باشید.

2- وقتی از حریف عقب هستید، به ضربات مرگبار (Fatal Blows) تکیه کنید

Fatal Blows در مورتال کمبت 11

ضربات مرگبار، حرکات خرد کننده ای هستند که می توانید هنگامی که نوار سلامتی تان پایین آمده است از آنها استفاده کنید؛ به نظر بی ارزش می آید ولی چیزی است که نمی توانید از آن چشم بپوشید.

گاهی اوقات به نظر می رسد که انگار بازی شما را برای بردن تنبیه می کند. نگذارید این فرصت از دست برود.

وقتی نوار سلامتی تان پایین تر از حد مشخصی برود، اجازه ای را برای استفاده از fatal Blow مشاهده خواهید کرد (هر دو در PS4 فعال می شوند).

این حرکات بیش از حد خشن در صورتی که اجرا شوند آسیب خیلی زیاد و بی وقفه ای را به حریف وارد می کنند و گاهی اوقات ورق را در بازی بر می گردانند.

حتما شروع خوبی را برای حرکت تان ایجاد کنید تا حریف تان نتواند آن را بلوک کند و بگذارید آن مشت ها پرواز کنند.

3- از محیط به گونه ای استفاده کنید که شما را نسبت به حریف برتری دهد

استفاده از محیط برای مبارزه در mortal kombat 11

هر مرحله دارای چندین عنصر در ارتباط با یکدیگر است که به شما کمک می کنند تا با آسیب های زیاد مقابله کنید و موقعیت بهتری را بدست آورید.

آنها معمولا به شکل جعبه ای که در گوشه ای از یک کشتی آویزان است یا نیزه ای که از زمین بیرون زده است نمایش داده می شوند.

وقتی یک آیتم نمایش داده شد (وقتی به یکی از این آیتم ها نزدیک می شوید، آن را در زیرنوار سلامت تان خواهید دید)، دکمه بامپر راست را فشار دهید و کاراکتر شما آن را به صورت اتوماتیک بر خواهد داشت یا از آنها خواهد گذشت. به همین سادگی.

4- وقتی با کامپیوتر و هوش مصنوعی بازی می کنید، از حرکات ترکیبی استفاده کنید

حرکات ترکیبی در مبارزه با هوش مصنوعی مورتال

مبارزه در مقابل حریفی که با هوش مصنوعی کنترل می شود، به هیچ وجه شبیه مبارزه در مقابل یک فرد واقعی نیست اما کاراکتر های کامپیوتری همچنان می توانند چالش های سختی را ایجاد کنند (به خصوص در مراحل سخت تر در پایان داستان).

برای آنکه آن مبارزات را آسان تر کنید، چندین حرکت متنوع از حرکاتی که معمولا استفاده می کنید را با هم ترکیب کنید. آسان است که خیلی سریع به استفاده از یک یا دو حرکت عادت کنید.

به خصوص آن حرکات قدرتی مانند پرش لگد (jump kick)، اما کامپیوتر الگو ها را سریع یاد می گیرد و حرکات شما را دفع خواهد کرد و اگر کارهایتان را تغییر ندهید می تواند همه چیز را به آسانی تلافی کند.

حتی اگر بخواهید که بر روی یکی یا دو تا از حرکات محبوب تان تکیه کنید، چگونگی استفاده و زمان استفاده از آنها را تغییر دهید.

5- اگر چه همه چیز واضح است اما بازهم از آموزش ها استفاده کنید

بخش آموزش مورتال کمبت 11

آموزش ها تقریبا در هر بازی به درد هر کسی نمی خورند. گاهی اوقات زمانی که همه آن چیزی که می خواهید این است که بی پروا بازی را شروع کنید، این آموزش ها فقط جلوی شما را می گیرند.

بازی مورتال کمبت 11 هم همینطور است، به استثنای اینکه آموزش های آن به پیچیدگی مکانیکیسم های آن است.

آموزش ها بر اساس کاراکترها هستند و در آنها اصول اولیه بازی به دقت توضیح داده می شوند و خیلی چیز های دیگر.

چه یک بازیکن کهنه کار باشید و چه یک بازیکن تازه وارد، این آموزش ها قطعا به شما کمک خواهند کرد که سطح بازی تان در مورتال کمبت 11 را بالاتر ببرید.

6- ابتدا در مد داستانی بازی کنید

مد داستانی mortal kombat 11

مد داستانی بازی مورتال کبمت 11 حدود 5 ساعت طول خواهد کشید (اگر بیشتر از این نباشد، ممکن است بخواهید درجه های سختی دیگر بازی را هم امتحان کنید).

اگر چه این زمان مدت کوتاهی است، اما به شما این فرصت را می دهد که با تعداد خیلی زیادی از کاراکتر های بازی در تعداد خیلی زیادی از مبارزات جالب بازی کنید.

از آن به عنوان فرصتی برای آشنا شدن بیشتر با کاراکتر های موجود در لیست کاراکتر های بازی استفاده کنید و کاراکتر (های) مورد علاقه یتان را پیدا کنید. این کار بهتر از این است که با این کاراکتر ها در مسابقات آرکید بازی کنید.

7- خیلی سخت، دفاعی بازی کنید (!)

دفاعی بازی کنید

مورتال کمبت 11 درباره مبارزات خیلی نزدیک با حریف است. پرتابه ها آنقدرها موثر نیستند و کمبو ها معمولا زمانی شروع می شوند که شما درست جلوی صورت حریف قرار گرفته باشید.

به جای اینکه با عجله بازی را شروع کنید، سعی کنید که با دفاع کردن در جلوی حریف تان بایستید. ببینید که حریف تان بیشتر از چه چیز هایی استفاده می کند و سعی کنید با آنها مقابله کنید.

زمانی که توانستید آنها را بلو ک کنید، کار را با ضربه زدن و گرفتن ادامه دهید. این روش به شما می کند که بتوانید به جای آنکه آسیبها را تحمل کنید با آسیبها مقابله کنید.

8- اگر می توانید، grind (سیستم خرید درون بازی) را نادیده بگیرید

سیستم خرید درون بازی مورتال کمبت

مدهای Krypt و Tower در مورد نحوه باز شدن آیتم های جدید در سیستم Grind بازی مورد انتقاد قرار گرفته اند.

در حالی که این حالت ها می توانند سرگرم کننده باشند، اما وقت خود را صرف تلاش برای باز کردن قفل مواردی که ارزش آن زمان را ندارند نکنید و وقت تان را هدر ندهید.

این توصیه را بپذیرید، بازی کردن از طریق مد داستانی بازی و سپس بازی کردن به صورت آنلاین، نسبت به هر چیزی که مد های دیگر می توانند ارائه دهند، بسیار سرگرم کننده تر، ارزشمند تر و چالش برانگیزتر است.

اگر خودتان رادر وضعیتی دیدید که با زحمت و کوشش در حال باز کردن قفل آیتم ها هستید، حتما یک وقفه در بازی کردن تان بیاندازید.

در صورتی که از ترفندهای بازی مورتال کمبت 11 استفاده کرده اید و قصد دارید با این بازی بیشتر آشنا شوید به بخش معرفی بازی مورتال کمبت 11 از طریق لینک زیر وارد شوید تا بتوانید حداقل سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت 11 ، تریلرهای بازی مورتال کمبت 11، گالری تصاویر و سایر موارد مربوط به بازی را مشاهده کنید.

معرفی بازی مورتال کمبت 11 – معرفی بازی mortal kombat 11