معرفی بازی Destiny 2

معرفی بازی Destiny 2

معرفی بازی Destiny 2

معرفی بازی معرفی بازی Destiny 2

سبک بازی

تیراندازی، اکشن، آنلاین، چندنفره

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

Bungie

منتشر کنندگان بازی

Activision

سن مجاز

18+

مدهای بازی

Multiplayer

معرفی بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 یک بازی در سبک اول شخص، تیراندازی است که فقط امکان بازی کردن به صورت آنلاین و چند نفره در آن وجود دارد که توسط شرکت Bungie توسعه پیدا کرده و انتشار آن هم به عهده شرکت مطرح و شناخته شده Activision است.

این بازی در تاریخ 6 سپتامبر 2017 یعنی 15 شهریور 96 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیسن 4 و ویندوز منتشر شده است. بازی Destiny 2 به مجموعه بازی های Destiny  که اولین نسخه آن در سال 2014 منتشر شد مرتبط است.

داستان بازی

دنیای بازی یک دنیای مجازی به نام Mythic Science fiction هست. این بازی شامل تمامی عناصر موجود در یک بازی چند نفره آنلاین در یک دنیای مشترک است. هدف و داستان بازی مربوط به گروهی است که به عنوان نجات دهنده گان و محافظت کنندگان آخرین شهر امن کره زمین شناخته می شوند. محافظت از این شهر توسط نیرویی به نام light صورت می گیرد که با استفاده از آن این گروه شهر را از شر موجودات بیگانه محافظت می کنند.

یکی از این گروه هایی که باید در مقابل آنها مبارزه کرد Cabal نام دارد که به رهبری Dominus Ghaul نیروی محافظ light را تساحب کرده و با استفاده از این نیرو توانسته است شهر را درتصرف کند. بازیکنان در شرایطی قرار میگیرند که می بایست به دنبال نیروی Light باشند و این نیرو را از چنگ Ghaul با شکست وی و نیروهایش که موجوداتی با لباس قرمز می باشند، به دست آورند.

گیم پلی بازی

blank

در بازی Destiny 2 همانند نسخه گذشته دو نوع مسابقه و رقابت وجود دارد مد اول به صورت بازیکن در مقابل محیط به نام PVE و مد دوم به صورت بازیکن در مقابل بازیکن به نام PVP که علاوه بر این دو مورد بخش داستانی بازی نیز وجود دارد.

در نسخه جدید مد جدیدی به نام Roam patrol به بازی اضافه شده است که امکان شرکت در رقابت ها و رویدادهای جهانی را فرآهم می آورد که در آن بازیکنان درسرزمین های مختلف می توانند با یکدیگر به مبارزه بپردازند.فعالیت های جدید در این مد بازی تاکیدی بر ارتباط بیشتر بازیکنان با سایر کاراکترهای بازی است که غیر قابل بازی کردن توسط بازیکنان می باشند و همچین فرآهم آوردن شرایطی که بازیکنان را ترقیب به گشت و گذار بیشتر در دنیای بازی کنند.

در مد PVP در نسخه قبلی 6 بازیکن در هر تیم در مقابل هم قرار میگرفتند که این روند در نسخه Destiny 2 بازی تغییر یافته و بازیکنان می توانند در گروه های 4 نفره در مقابل یکدگیر به مبارزه بپردازند.

از زمان انتشار بازی دو افزونه از سوی شرکت سازنده برای Destiny 2 معرفی شده است که یکی درانتهای سال 2017 و دیگری در سال 2018 منتشر می شود و هر دو عملیات و بخش داستانی بازی را گسترش می دهند.

پس از انتشار نسخه جدید Destiny 2 این بازی نقدوبررسی های بسیار مثبتی دریافت کرد و بسیاری از منتقدات این نسخه بازی را جهشی بزرگ نسبت به نسخه قبلی می دانند.

همانند بسیاری ازبازی های مشابه  Destiny 2 این باز نیز به گیمرها این امکان را میدهد که بازیکنان وکاراکترهای تیم خود را با دریافت EXP بیشتر قدرتمندتر کنند و با رسیدن به EXP خاص لول و سطح بازیکن خود را افزایش دهند که این افزایش باعث بهبود یافتن کاراکتر در بسیاری از جنبه های بازی می شود.

گزینه ای در بازی وجود دارد به نام Milestone که در این بخش ماموریت هایی از سمت کاراکترهای غیرقابل بازی کردن در بازی به گیمرها سپرده می شود که پس از به پایان رساندن این ماموریت ها به عنوان امتیاز میزان EXP بازیکن افزایش پیدا میکند.

همانند نسخه گذشته سه کلاس بازیکن و کاراکترقابل بازی کردن وجود دارد که هر یک از این کلاس های توانایی ها، به روزرسانی ها و قابلیت های منحصر به فرد مربوط به خودشان را دارا می باشند.

blank

blank

بازیکن پس از انتخاب کلاس گروهی خود میتواند یکی از بازیکنان و کاراکترهای موجود در کلاس که با نام های Human, Awiken و Exo شناخته می شوند را انتخاب کند. امکان به روز رسانی و شخصی سازی کاراکترها در زمان انتخاب از جمله انتخاب رنگ پوست، نوع جنسیت وجود خواهد داشت.

بیشتر بخش بازی در PVE یعنی بازیکن در مقابل محیط سیر خواهد شد که تعداد ماموریت ها و محیط بازی دراین مد بسیار گسترده تر و جذاب تر می باشد.

بخش جدید دیگری که به بازی به نام Flashpoint اضافه شده است که یک رویداد هفتگی است که هر هفته در یک دنیا عملیاتی می شود در این بخش بازیکنان می بایست مجموعه ای از چالش ها را برای دریافت امتیاز و جوایز سطوح بالا پشت سر بگذارند.

اگر شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که از Destiny 2 و محیط آن لذت برده اید ما در با گذاشتن دیدگاه از لذت خود بی بهره نگذارید.

در این بازی سعی کردیم که معرفی مختصری از بازی Destiny 2 و محیط آن را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید.

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Destiny 2

برای اجرای بازی Destiny 2 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7 64-bit or Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
پردازنده گرافیکی
Nvidia - GeForce GTX 660 2GB / AMD - Radeon HD 7850 2GB
پردازنده محاسباتی
Intel - Core i3-3250 / AMD - FX-4350
رم (RAM)
6 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
68 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی Destiny 2

سیستم پیشنهای بازی Destiny 2 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 10 64-bit
پردازنده گرافیکی
Nvidia GeForce GTX 970 4GB or GTX 1060 6GB / AMD - Radeon R9 390 8GB
پردازنده محاسباتی
Intel - Core i5-2400 / AMD - Ryzen R5 1600X
رم
8 گیگابایت
فضا
68 گیگابایت

امتیازات بازی Destiny 2

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 8.5 از 10
Polygon امتیاز 9 از 10
Gamespot امتیاز 8 از 10
IGN امتیاز 8.5 از 10
Metacritic امتیاز 8.5 از 10
Gamesradar امتیاز 10 از 10
میانگین امتیاز
8.8

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *