معرفی بازی prey

معرفی بازی prey

معرفی بازی prey

معرفی بازی معرفی بازی prey

سبک بازی

اول شخض

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

arkane studios

منتشر کنندگان بازی

bethesda softworks

موتور بازی سازی

cryengine

سن مجاز

18+

مدهای بازی

single player

معرفی بازی Prey (بازی ویدئویی سال 2017)

Prey بازی تیراندازی اول شخصی است که آرکین استودیو آن را تولید و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. بازی قرار است در می سال 2017 برای ویندوز، پلی استیشن4، و اکس باکس وان منتشر شود.

در بازی Prey بازیکن، نقش مورگان یو را در ایستگاه فضایی تالوس1 که به دور ماه می چرخد را بر عهده می گیرد. جایی که در آن تحقیقاتی در مورد اجتماعی از دشمنان فضایی به نام تایفون در حال انجام است. در حالی که تایفون ها از سلول های خود فرار می کنند؛ بازیکن از سلاح ها و قابلیت ها گوناگونی که از تایفون ها نشات می گیرد، استفاده کرده تا از کشته شدن توسط نیروهای فضایی  دوری کند و به دنبال راهی برای فرار از ایستگاه باشد.

ایستگاه فضایی برای بازیکنان جهان باز بوده(open world) و بازیکن در آن با پیشرفت به آیتم ها و قابلیت های کلیدی دست می یابد که ماهیت آن چیزی شبیه به بازی Metroidvania  است.

گیم پلی بازی Prey

blank

Prey یک بازی تیراندازی اول شخص با عناصر بازی ایفای نقش و داستان قوی است. بازیکن نقش مورگان یو را بر عهده می گیرد، یک انسان که درایستگاه فضایی با دشمنان بیگانه ی بیشماری مواجه می شود. بازیکن توانایی انتخاب بعضی از ویژگی های یو از جمله جنسیت را دارد و تصمیماتی که توسط بازیکن گرفته می شوند عناصر داستان بازی را تغییر خواهند داد. بازیکن برای زنده ماندن کنترل یو را به دست گرفته تا با جمع آوری و استفاده از اسلحه ها و منابعی که در ایستگاه وجود دارد، در مقابل بیگانگان از ایستگاه دفاع کرده و آن ها را شکست دهد.

طبق گفته ی کارگردان خلاق بازی رافائل کولانتونیو، به جای اینکه ایستگاه دارای مراحل و سطح های مختلف باشد، روند مداومی را پیش می گیرد که در زمان مورد نیاز بازیکن مجبور به بازگشت به مناطقی می شود که قبلا آن ها را کاوش کرده است.  بازیکن همچنین می تواند در جاذبه ی صفر بیرون از سفینه به دنبال میانبرهایی باشد که مناطق مختلف ایستگاه فضایی را به هم می رساند.

کولانتونیو همچنین اعلام کرد که موجودات فضایی دارای قدرت های گوناگونی هستند که کاراکتر بازیکن در طول زمان بازی قادر به کسب آنها می باشد، مثل موجود بیگانه ای که قابلیت تبدیل شدن به وسایل روزمره را دارد مثلا یک صندلی.

بازی پایان های زیادی خواهد داشت، طبق گفته ی ریکاردو بیر رهبر طراحان، پایان بازی به دو داستان بزرگ منتهی شده که به برخورد بازیکن با انسان های نجات پیدا کرده و ایستگاه بستگی دارد. اما بیر همچنین گفت جایگشت های کوچک بسیار زیادی بر پایه اتفاقات مشخصی وجود خواهند داشت.

محیط و داستان بازی Prey

blank

Prey در یک دوره زمانی متناوب رخ می دهد جایی که رئیس جمهور ایالات متحده John F. Kennedy از سوء قصدی که در سال 1963 بر علیه او انجام شد جان سالم به در می برد. Kennedy به عنوان رئیس جمهور به برنامه ی فضایی منابع مالی بیشتری اختصاص می دهد که این کار به این پروژه اجازه رشد و نمو می دهد.

با توجه به فعالیت انسان ها در فضا یک نیروی بیگانه متشکل از گونه های مختلف که جمعا تایفون نامیده می شوند، به زمین حمله میکنند. ایالات متحده و اتحادیه جماهیر شوروی سوسیالیستی برای دفاع در مقابل تایفون و تسخیر آنها با یکدیگر متحد می شوند. با کمک یکدیگر ایستگاه فضایی تالوس1 که به دور ماه می گردد را می سازند تا به عنوان زندانی برای تایفون ها استفاده شود.

در طول زمان، ایستگاه توسط نمایندگی های گوناگونی گسترش پیدا کرده که نتیجه ی آن طیف گسترده ای از نما ها از سیستم اینده نگری تا هنر دکو خود را نشان می دهد. ایالات متحده پس از سقوط جماهیر شوروی مالکیت کامل ایستگاه را به دست می گیرد و جهت آزمایش تایفون ها بر روی زندان آزمایشگاه هایی بنا می کند.

پس از رخداد یک حادثه مرگبار بین دانشمندان و تایفون ها در ایستگاه فضایی، ایالات متحده پروژه را منحل می سازد.

سال ها بعد، شرکت TranStar کنترل ایستگاه را به دست می گیرد. پیشرفت در علوم اعصاب به دانشمندان اجازه ی مهار و کنترل تایفون ها را می دهد، برای استفاده از این علم از فیزیولوژی برای برنامه ریزی مجدد مغز جهت تولید قابلیت های جدید، استفاده میکنند کهNeuromods  نام دارند(از جمله قابلیت های مافوق انسانی).

TranStar از فروش Neuromods ها در زمین موفقیت مالی بسیاری به دست می آورد. در زمانی که بازی اتفاق می افتد حدود سال 2032 TranStar، ایستگاه را گسترش داده است تا برای زندگی کارکنان مناسب باشد که بعضی اوقات تا دوسال قبل از بازگشتن به زمین در ایستگاه فضایی زندگی میکنند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prey 2017

برای اجرای بازی Prey 2017 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Win 7 64 bit
پردازنده گرافیکی
2 GB VRAM, GeForce GTX 670 / Radeon HD 7870
پردازنده محاسباتی
Core i5-2400 3.1GHz / FX-8320
رم (RAM)
8 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
55 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی Prey 2017

سیستم پیشنهای بازی Prey 2017 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Win 7 64 bit
پردازنده گرافیکی
4 GB VRAM GeForce GTX 970 4GB / Radeon R9 290
پردازنده محاسباتی
Core i7-3770 4-Core 3.4GHz / FX-8350
رم
8 گیگابایت
فضا
55 گیگابایت

امتیازات بازی Prey 2017

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

هنوز امتیازی برای این بازی ثبت نشده است.

 

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *