معرفی بازی Tom clancy’s ghost recon wildland

معرفی بازی Tom clancy’s ghost recon wildland

معرفی بازی Tom clancy’s ghost recon wildland

معرفی بازی معرفی بازی Tom clancy’s ghost recon wildland

سبک بازی

تیراندازی، جهان باز

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

ubisoft

منتشر کنندگان بازی

ubisoft paris

موتور بازی سازی

anvil next

سن مجاز

18+

مدهای بازی

single-player, multiplayer

معرفی بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands بازی ویدئویی تیراندازی تاکتیکی، دارای جهان باز است که در پاریس توسط شرکت Ubisoft تولید شده است.این بازی دهمین سری از بازی های Tom Clancy’s Ghost Recon و اولین بازی می باشد که در این سری دارای ویژگی دنیای باز یا “Open World” است.

فضای بازی از Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter فاصله گرفته و دارای محیطی با شباهت بیشتری به قسمت اولیه بازی Tom Clancy’s Ghost Recon  است. شرکت Ubisoft این بازی را یکی از بزرگترین بازی های منتشر شده ی  “Open World” می داند.

بازی شامل طیف گسترده ای از مناظر طبیعی مثل کوهستان،جنگل، بیابان و کویر است. این بازی بر روی ویندوز، پلی استیشین4 و اکس باکس وان قابل اجرا است و در تاریخ 7 مارس سال 2017 منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

blank

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands  یک بازی تیراندازی تاکتیکی با جهان باز است که نمای سوم شخص در آن بکار رفته است.بازیکن نقش یکی از اعضای تیم برجسته ی افسانه ی در ارتش ایالات متحده به نام گوست “Ghosts” را بر عهده دارد. بازی ویژگی های مربوط به آینده ی بازی های Advanced Warfighter و یا Future Soldier را دارا نیست بلکه فضای مدرن و به روزی شبیه به سری های اولیه Tom Clancy’s Ghost Recon دارد.

در نتیجه تجهیزاتی که در این بازی استفاده شده شبیه به وسایل و تجهیزاتی است که در سراسر جهان توسط نیرو های ارتش مورد استفاده قرار می گیرد.با این حال بازی از برخی از تجهیزات اصلی بهره گرفته است مثل پهباد هایی که برای شناسایی و علامت گذاری دشمنان و هدف ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این اولین ورود بازی  به Open World و دارای نه منطقه ی مختلف است مثل رشته کوه ها، جنگل ها، بیابان ها و کویر های نمک و همچنین بازی دارای سیستم آب و هوایی پویا و چرخه ی روز و شب است.

انجام دادن عملیات در طول روز به بازیکنان این اجازه را می دهد تا بتوانند دشمن را سادگی شناسایی کنند در حالی تاریکی شب قابلیت پنهان شدن بهتری دارد که انجام عملیات در طول آن به بازیکنان برتری تاکتیکی می دهد. وظیفه ی بازیکنان انجام بررسی و مشاهدات قبل از انجام عملیات است.

بازی دارای وسیله های نقلیه ی متفاوتی از قبیل موتور های صحرایی، بالگرد و ماشین های شنرو است. Wildlands بر خلاف قسمت های گذشته شامل عملیات های جانبی نیز هست.

وقتی ماموریتی کامل شد بازیکنان می توانند از طریق راه های مختلف به جایی که ماموریت شروع شده است برسند.بازیکنان می توانند از طریق پریدن با چتر نجات از یک بالگرد، پیاده رفتن و یا رانندگی به مسیر خود برسند.

بازیکنان مجازند از راه هایی مثل استفاده از حمله مخفیانه، نبرد نزدیک، و یا استفاده از اسلحه های دور برد و کوتاه برد تعبیه شده داخل بازی برای کامل کردن ماموریت استفاده کنند. مابین ماموریت ها بازیکنان می توانند دنیای بازی را کاوش کنند و در بازی پایگاه هایی وجود دارد که بازیکنان می توانند آن ها را تصرف کنند.

بازیکنان می توانند در نبرد نزدیک دشمن را با یک دست به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و با دست دیگر مشغول تیراندازی شوند.

داستان بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands

blank

بازی در جولای سال 2019 در کشور بولیوی رخ می دهد. کشور به طور فزاینده ای ناپایدار شده و سانتا بلانکا یک باند مواد مخدر مکزیکی که در گذشته دارای قدرت چندانی نبود، در کشور نفوذ و قدرت بسیاری به دست می آورد تا جایی که بولیوی به ایالت که مرکز مواد مخدر است تبدیل شده و بزرگترین تولید کننده کوکائین جهان می شود.

از آنجایی که نفوذ سانتا بلانکا از بولیوی به کشور های دیگر سرایت می کند افزایش قدرت این باند مواد مخدر موجب نگرانی دولت ایالات متحده می شود. صبر دولت زمانی تمام می شود که سفارت ایالات متحده در “La Paz” هدف بمبگذاری قرار می گیرد و هدف مورد نظر آنها مامور اداره مبارزه با مواد مخدر ریکاردو ریکی ساندووال توسط سانتا بلانکا ربوده شده و پس از شکنجه شدن به قتل می رسد.

در نتیجه ایالات متحده عملیات مشترک “King Slayer” را بین سازمان سیا(CIA)،اداره ی مبارزه با مواد مخدر (DEA)و سازمان فرماندهی عملیات ویژه مشترک (JSOC) شروع می کند. ارتش ایالات متحده یگان عملیات ویژه ی برجسته ای با نام گوستز”Ghosts” را به منظور نابود کردن باند و آشکار کردن روابط بین سانتا بلانکا و دولت محلی اعزام می کند.گوست ها توسط بالگرد به بولیوی منتقل می شوند که در آن با Karen Bowman رابط CIA خود ملاقات می کنند.

وقتی در شهر Itacua به زمین می نشینند با Pac Katari آشنا می شوند رهبر گروه Kataris 26 ، تنها گروهی که در مقابل سنتا بلنکا مقاومت می کند. او ماموریت اولشان را به آنها می دهد که پیدا کردن پیرمردی به نام Amaruاست که توسط سانتا بلانکا ربوده شده، کسی که با همراهی Pac Katari گروهKataris 26 را تاسیس کرد. پس از این ماموریت گوست ها تقریبا می توانند هر طور که مایلند به باند مواد مخدر حمله کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tom clancy ghost recon wildland

برای اجرای بازی Tom clancy ghost recon wildland حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX660/GTX750Ti/GTX 950 /GTX1050 or AMD HD7870/R9 270X/R9 370X/RX 460 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)VRAM or more – See supported List */**
پردازنده محاسباتی
Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-4320 @ 4 GHz or equivalent
رم (RAM)
6 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
25 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی Tom clancy ghost recon wildland

سیستم پیشنهای بازی Tom clancy ghost recon wildland که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX970/GTX 1060 or AMD R9 290X /R9 390/RX480 (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better) – See supported List
پردازنده محاسباتی
Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4 GHz
رم
8 گیگابایت
فضا
25 گیگابایت

امتیازات بازی Tom clancy ghost recon wildland

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

هنوز امتیازی برای این بازی ثبت نشده است.

 

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *