معرفی بازی sniper ghost warrior 3

معرفی بازی sniper ghost warrior 3

معرفی بازی sniper ghost warrior 3

معرفی بازی معرفی بازی sniper ghost warrior 3

سبک بازی

اول شخص ، تیراندازی

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

CI games

منتشر کنندگان بازی

CI games

موتور بازی سازی

cryengine

سن مجاز

18+

مدهای بازی

single player , multi player

معرفی بازی sniper ghost warrior 3

بازی Sniper Ghost Warrior 3 یک بازی اول شخص تیراندازی است که دارای جهان باز (Open world) میباشد و توسط شرکت CI Games تولید شده است. این بازی سومین قسمت از سری Sniper: Ghost Warrior  است که سرمایه بسیاری برای تولید آن به کار رفته است. این بازی قرار است در تاریخ 25 آوریل 2017 برای Windows، PlayStation4 و Xbox One به صورت جهانی منتشر شود.

بازی در عصر امروزی با اتفاقاتی میان سه جناح ضد هم رخ می دهد. یک جنگ در همسایگی و یک جنگ داخلی نیز در گرجسستان به پا میشود. بازیکن کنترل سرباز نیروی دریایی آمریکا، به نام جاناتان نورث را بر عهده میگیرد که برای جلوگیری از ایجاد یک جنگ سرد دیگر می بایست آشوبگری که با او گذشته تاریکی داشته است را در گرجستان شناسایی و نابود سازد.

Sniper Ghost Warrior3 یک بازی در عصر امروزی اول شخص است که شبیه نسخه های پیشین خود میباشد. از آنجایی که عنوان بازی دارای جهان باز است و بازیکنان می توانند با آزادی محیط آن را کاوش کنند، این بازی طوری طراحی شده است که مانند شماره های قبلی Ghost Warrior و Ghost Warrior2 دارای داستانی یکنواخت نباشد.

این جهان باز با فعالیت ها و ماموریت های جانبی مختلفی پر شده است که از آنها به عنوان “جنایات جنگی” یاد میشود. اینها میتوانند زمانی که بازیکنان ماموریت های اصلی را انجام نمیدهند کامل شوند. بنا به گفته Ci Games بازی در حالی که برای بازیکنان حرفه ای پیشرفته است برای بازیکنانی که با این ژانر آشنایی ندارند نیز مناسب است.

blank

این بازی بر اساس سه رکن است: هدف گذاری، اجرا و زنده ماندن. از آنجایی که نقشه ها و مناطق اکنون بزرگتر هستند، بازیکنان برای نابودسازی دشمنان و انجام دادن ماموریت ها می توانند از روش ها و تکنیک های مختلف استفاده کنند. برای مثال بازیکنان می توانند برای نابود سازی دشمن روش های مخفی و نبرد تن به تن به کار ببرند و یا می توانند برای کشتن دشمنان از فاصله دور، از وسایل و ابزار های قابل دسترس مانند اسلحه های دوربین دار استفاده کنند.

هدف های بازی برای بازیکنان در نقشه کوچک بازی نمایش داده نمیشود. بازیکنان باید آنها را با کامل کردن ماموریت های جمع آوری اطلاعات بدست آورند. بازیکنان می توانند برای اسکن کردن محیط و شناسایی دشمنان از پهباد استفاده کنند که از جدیدترین تجهیزات بازی است. از پهباد برای هک کردن تجهیزات و اسلحه های دشمن و یا برای پرت کردن حواس آنها نیز میتوان استفاده کرد.

اگرچه ممکن است زمانی که بازیکنان از پهباد استفاده می کنند، دشمن با مشاهده آنها اعلام خطر کند. از آنجایی که یکی از تجربیات اصلی بازی مهارت تک تیراندازی است، دقت شلیک های از راه دور توسط عوامل مختلفی تحت تاثیر خواهد بود. مثل درجه بندی دوربین تفنگ، آب و هوا، سرعت باد، مسافت، جاذبه و میزان قدرت تنفس تیرانداز. در نتیجه بازیکنان برای تغییر این عوامل می بایست برنامه ریزی کنند و با محیط به درستی واکنش نشان داده و با آن سازگار شوند.

راه یابی در Ghost Warrior3 بهبود یافته است. طبق گفته  منتشر کننده بازی، بازیکنان می توانند از حرکات فوق العاده ای مانند سریع دویدن، پارکور، بالا رفتتن از بلندی ها و پایین آمدن از طناب استفاده کنند. بازیکنان می توانند حالت دیده بانی را فعال کرده و از آن برای برجسته کردن مکان های مورد نظر و یا شناسایی مواد منفجره مانند مین ها استفاده کنند.

blank

بازیکنان می توانند از این حالت برای پیدا کردن مکان های مناسب برای تک تیراندازی در طول ماموریت استفاده کنند. بازی همچنین بر روی واقع گرایی تمرکز دارد در نتیجه جهان بازی دارای ویژگی چرخه روز و شب است و شرایط آب و هوایی پویا دارد. بازیکنان می توانند برای ایجاد مزایای تاکتیکی از این شرایط استفاده کنند.

به علاوه، بازیکنان می توانند برای جمع آوری تجهییزات و منابع مثل کمک های اولیه و یا مهمات برای اسلحه های خود به “خانه های امن” بروند. این خانه های امن می توانند به عنوان نقاط مسافرت سریع در سراسر نقشه برای حرکت سریعتر استفاده شوند. بازیکنان می توانند مهمات و اسلحه های خود را نیز ساخته و ارتقا دهند. این ارتقا ها میتوانند تاثیر و دقت اسلحه را افزایش دهند.

هنگامی که بازیکنان در حال انجام ماموریت نیستند، میتوانند با عوامل طبیعی سرگرم شوند که شاید در انجام ماموریت ها به آنها کمک کند. خانه های امن مکان هایی هستند که بازیکنان می توانند در آن تجهیزات خود را انتخاب کنند، ساعات معینی بخوابند، از بازارچه لوازم خریداری کرده و ماموریت آغاز کنند.

در هر منطقه چندین خانه امن وجود دارد و بازیکن برای استفاده از آنها می بایست ابتدا آنها را پیدا کند. در خانه های امن کشف شده منابع و یا اسلحه های جدید در انتظار بازیکنان است. بازیکنان می توانند مابین خانه های امن در هر جای جهان بازی به سرعت سفر کنند.(سرعت سریع هنگام ورود به محدوده ماموریت غیرفعال خواهد شد)

حداقل سیستم مورد نیاز بازی sniper ghost warrior 3

برای اجرای بازی sniper ghost warrior 3 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7/8.1/10 64-bit
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB
پردازنده محاسباتی
i5 6600K 3.5 GHz or AMD FX-6350 3.9 GHz
رم (RAM)
8 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی sniper ghost warrior 3

سیستم پیشنهای بازی sniper ghost warrior 3 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 7/8.1/10 64-bit
پردازنده گرافیکی
AMD Radeon™ RX 480 4GB or NVIDIA GeForce(R) GTX 1060 3GB
پردازنده محاسباتی
AMD FX 8350 Wraith or Intel Core i7 4790 or equivalent
رم
16 گیگابایت
فضا
50 گیگابایت

امتیازات بازی sniper ghost warrior 3

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 6 از 10
Polygon امتیاز 5.8 از 10
Gamespot امتیاز 5 از 10
IGN امتیاز 5.5 از 10
Metacritic امتیاز 5.6 از 10
میانگین امتیاز
5.6

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *