استدیو مایکرویدز اعلام کرد که کار بر روی نسخه‌ی سوم ماجرایی اثر بنوآ سوکال از سال 2012 همچنان ادامه دارد! این زمان برای انتشار بازی با این میزان طرفدار بسیار طولانی است. به هر حال با زمان انتشار چند ماه بیشتر فاصله نداریم و با چند تریلر و عکس می‌توانیم بگوییم که Syberia 3 یکم دسامبر (11 آذرماه) منتشر خواهد شد.

بازی با نجات دادن کیت واکر توسط مردم Youkol شروع می‌شود. مردم چادرنشینی که در xطول عنوان قبلی این بازی یعنی Syberia 2 با آنها مواجه شده بود. بعد از آن، او تصمیم می‌گیرد به آنها کمک کند همانطور که آنان شترمرغ برفی را در طول مهاجرتش به استپ‌های مقدس همراهی می کنند، تا بتوانند تکثیر شوند. در نگاه اول، بیشتر شبیه مستند های نشنال جئوگرافیک است تا داستان یک بازی ویدئویی اما مایکرویدز گفته است که Syberia 3 خطرناک ترین و بی نظیرترین ماجراجویی آنان تابحال بوده است.

این بازی همچنان به صورت full 3d رندر خواهد شد و ساخت موسیقی این بازی بر عهده اینون زور بوده کسی که برای عنوان قبلی Syberia 2 در سال 2004 موسیقی ساخته و اخیراً برای بازی‌های مشهوری همچون Fallout 4، Dragon’s Dogma و Dragon Age 2 را ساخته است.

در حال حاضر هیچگونه وب سایتی برای Syberia 3 وجود ندارد، صفحه‌ی استیم این بازی به این آدرس وجود دارد هرچند که بسیار پراکنده است اما پایه ها و اساس بازی را به شما معرفی می کند.

EY6n4C9MzoWeR4VS69F3CY-650-80 ZmsbHPhkfNSp4k2g3h69QY-650-80 XFPFg4M8BDaUfGKhfcwpdY-650-80

منبع +