دو هفته بعد از عرضه Watch dogs 2 روی کنسول، اکنون زمان بازی روی pc است. هم اکنون شما میتوانید این بازی را از Uplay  و یا Steam دریافت کنید، اگر چه به یاد داشته باشین که این بازی هنوز بر روی MAC عرضه نشده است.

همچنین اگر یک کارت گرافیک Nvidia بخرید، این بازی روی pc برای شما مجانی خواهد بود. ابتدا Watch dogs 2 قرار بود همزمان بر روی تمام پلتفرم ها عرضه شود، ولی نسخه pc آن دو هفته با تاخیر مواجه شد و Ubisoft در توجیه آن اینگونه بیان کرد که ” این زمان اضافی به تیم توسعه ما کمک کرد که این بازی به راحتی بر روی طیف وسیعی از آپشن های سخت افزاری اجرا شود.”

همچنین ubisoft قبل از انتشار بازی اینگونه گفت که آنها فکر میکنند Watch dogs 2 غیبت Assasin’s creed در سال 2016 را جبران خواهد کرد، اما عرضه بازی در ابتدا فروش نا امید کننده ای داشت و در اولین هفته عرضه اش در انگلیس و در مقایسه با Watch dogs  اصلی زیر 80 درصد فروش داشت.

Ubisoft اینطور به این موضوع واکنش داد که ما به طور باورناپذیری از برخورد بسیار مثبت منتقدان و بازیکن های Watch Dogs 2 خوشحال هستیم، که ما برای موفقیت دراز مدت این بازی به حمایت آنها نیاز داریم “.