در روزهای آینده بالاخره شخصیت اصلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End یعنی Nathan Drake کشف خواهد شد. بر اساس گفته ی مدیر طراحی بازی Ricky Cambier: «چیزی که باعث قوت داستان می شود، «معمولی بودن» یک آدم است، درواقع همین نکته است که می تواند در خلق انسان های بزرگ نیز مارا یاری کند. ما چیز زیادی از اینکه چه اتفاقی در کودکی Nathan افتاده، نمی دانیم. اینجاست که نقش داستانی کاراکتر Sam -برادر Nathan- به میان می آید که رابطه اش با Nathan را فاش می کند.»

بازی Uncharted 4: A Thief’s End حاوی فلش بک هایی به کودکی Nathan است که شما باید نقش او را در کودکی ایفا کنید، البته که هنوز ما چیز زیادی از جزئیاتش نمی دانیم. تریلر Uncharted جدید شرح حالی از رابطه ی Nathan و Sam در کودکی نیز نشان می دهد.

در این بازی Sam Drake و برادرش به دنبال ماجراجویی پایانی هستند. در تریلرهای قبلی، Sam می گوید که به نوعی وجود او مسئله ساز است و موقع بازنشسته شدن Nathan است. اما بنظر می رسد که داستان بین این دو برادر در پایان داستان، دراماتیک تمام شود.

در پایان بازی Uncharted 4: A Thief’s End ما سکانس پایانی فوق العاده ای از ماجراجویی Nathan را کنار هم گذاشته ایم. کنار هم چیدن داستان و پاسخ دادن به این سوال که «طرفداران چه فکر می کنند؟» احساس بسیار فوق العاده ای برای ماست و فکر می کنم بهترین موقع برای تمام کردن این بازی سریالی است.
~Arne Meyer مدیر بخش مطبوعات استدیوی Naughty Dog

استدیوی Naughty Dog اعلام کرده است که بازی Uncharted 4: A Thief’s End آخرین بازی از این سری است و آخرین حضور ستاره مشهور دنیای بازی Nathan Drake است. همچنین Mayer اشاره می کند که A Thief’s End بهترین سری Uncharted است که تابحال تولید شده است.

بعد از سالها توسعه و وقفه ی چندین باره بازی Uncharted 4: A Thief’s End در تاریخ 21 اردیبهشت صرفا برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد.

منبع +