کنفرانس های خبری نمایشگاه E3 2016 امسال در لس آنجلس برگزار می شود و بسیاری از ما می توانیم آن را تماشا کنیم. تمامی کنفرانس های مهم و بزرگ به صورت زنده به نمایش در خواهند آمد پس به راحتی از هر جای دنیا می توان آن را پیگیری نمود. در این مقاله در مورد زمان ها و راه های تماشا کنفرانس ها خواهیم پرداخت.

یکشنبه:

EA Play

روز ۲۴ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه‌ی بامداد

تماشای آنلاین در: http://www.ea.com/play2016

انتظار داریم تا در کنفرانس الکترونیک‌آرتز، خبرهایی از Battlefield 1، Mass Effect و بازی‌های جدید دیگری بشنویم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بتسدا

روز ۲۴ خرداد، ساعت ۶:۳۰ صبح

تماشای آنلاین در: توئیچ بتسدا

بتسدا احتمالا به بازی‌هایی مثل Doom، فال‌آوت، ولفشنتاین خواهد پرداخت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دوشنبه:

مایکروسافت

روز ۲۴ خرداد، ساعت ۹ شب

تماشای آنلاین در: http://www.xbox.com/e3

در کنار رونمایی مدل جدیدی از ایکس‌باکس وان، انتظار داریم مایکروسافت هم از واقعیت مجازی برای کنسول‌اش معرفی کند. همچنان انتظار از مایکروسافت درباره بازی دزد دریایی با عنوان Sea of Thieves و ReCore بسیار بالاست. خوشبختان تمرکز زیادی بر روی رایانه های شخصی امسال وجود دارد و نقش ویندوز 10 را پر رنگ تر خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پی‌سی گیمینگ

روز 24 خرداد، ساعت 23:30

تماشای آنلاین در: یوتیوب / توئیچ

در سال پیش این موضوع مطرح شد که رایانه های شخصی بزرگترین و قوی ترین پلتفورم های E3 2015 بودند پس تمرکز آنها بر روی AMD برای کنفرانس است. همچنین چندین مهمان مهم بخش دیگر کنفرانس آنان را تشکیل می دهد.

یوبی‌سافت

روز ۲۵ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه‌ی بامداد

تماشای آنلاین در: https://www.ubisoft.com/e3-2016

یوبی‌سافت از بازی‌هایی مثل Watch Dogs 2 زودتر از کنفرانس‌اش رونمایی کرده؛ همچنین نمی توان از عناوینی همچون For Honor, Ghost Recon: Wildlands و South Park گذشت. در نتیجه انتظار داریم تا کنفرانس‌اش سورپرایزهایی برایمان داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سونی

روز ۲۵ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح

تماشای آنلاین در: http://live.playstation.com

کوجیما شاید در این کنفرانس رخی از خود نشان بدهد اما هنوز در حد گمانه زنی است. شنیده‌ایم که سونی هم می‌خواهد کنسول جدیدی معرفی کند. به احتمال زیاد، بازی‌هایی مثل Last Guardian یا Ditroit هم بخشی از کنفرانس سونی را تشکیل خواهند دارد. امیدواریم سونی بهمراه راک استار عناوین مهمی را معرفی کند.

سه شنبه

اسکوئر انیکس

روز 26 خرداد، ساعت 10:30 بعداز ظهر

تماشای آنلاین در: یوتیوب / توئیچ

اسکوئر انیکس نیز قول های زیادی داده است. آنها یک ردیف از انتشاراتی همچون Deus Ex Hitman و Final Fantasy را با هم انجام می‌دهند.