Tekken 7

Tekken 7

Tekken 7

معرفی بازی Tekken 7

سبک بازی

مبارزه ای

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox 360
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

Bandai Namco Studios

منتشر کنندگان بازی

Bandai Namco Entertainment

موتور بازی سازی

unreal engine 4

سن مجاز

18+

مدهای بازی

single-player, multiplayer

معرفی بازی Tekken 7

بازی تکن 7 نسخه ی جدید سری بازی های محبوب و پر طرفدار تیکن است این بازی 5 جولای توسط شرکت Bandai Namco Entertainment برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد.

این بازی از موتور بازی سازی unreal engine 4 استفاده می کند که به سبب همین موتور از گرافیک خوبی برخوردار است. همان طور که همه ی گیمرها می دانند این بازی را می توانند در دو حالت تک نفره و چند نفره بازی کرد و از آن لذت برد.

خبر ساخت بازی برای اولین بار در مراسم EVO در سال 2014 و توسط Katsuhiro Haradaa کاتسوهیرو هارادا , کارگردان سری بازی های تکن به طور رسمی اعلام شد.

کمپانی سازنده همانند نسخه های قبلی , بیشترین تمرکز خود را بر روی مبارزات 1 به 1 معطوف کرده است و دیگر در این نسخه خبری از مبارزات تیمی و ۲ به ۲ نیست.

اگر نسخه های پیشین این بازی خاطرتان باشد در ابتدای شروع بازی بازیکنانی به صورت پیش فرض قابلیت بازی کردن را دارند و کاراکترهای دیگر به صورت قفل شده در منوی کاراکترهای بازی وجود دارند که گیمر امکان بازی کردن با آنها را ندارد و برای به کارگیری این کاراکترها در مبارزات خود می بایست این بازکنان را آزاد کند.

این کاراکترها زمانی در دسترس قرار میگیرند که گیمر 10 مرحله بتواند پشت سر بگذارد و پس از آن یکی از کاراکتر ها آزاد میشود. که البته مسابقه دادن در برخی از مبارزات کار دشواری است.

داستان این بازی تاریک تر از نسخه های قبلی است به طوری که به سوال های گیمر در مورد این که چرا هیحاچی مشیما نوه خود کازویا مشیما را می کشد و یا چرا پسر خود جین کازاما را از بالا صخره به پایین پرتاب می کند و یا چرا ژن شیطانی دارد پاسخ داده خواهد شد.

یکی از چیز هایی که به این نسخه اضافه شده مکانیزمی است که به گیمر اجازه می دهد که هنگامی به انتهای جان خود می رسد از فن های ترکیبی و قدرتمند استفاده کند و جان حریف را از 40 تا 80 درصد کاهش و یا حتی آن را شکست دهد.

مکانیزم و بخش دیگر اضافه شده و به این صورت خواهد بود که هنگامی که حریف به گیمر حمله می کند و گیمر ضربه می خورد در حین ضربه خوردن گیمر بر روی حریف فنون خود را بزند.

ر کل در این نسخه 20 شخصیت وجود دارد که به تازگی 5 شخصیت جدید به آنها اضافه شده اند. کاراکترهای اضافه شده به این نسخه از بازی تکن 7 عبارتند از :

Katarina Alves یک زن برزیلی که به سبک Savate مبارزه می کند و در واقع این کاراکتر برای افراد مبتدی طراحی شده است , Claudio Serafino مرد سفید پوست ایتالیایی که دست راست او دارای قدرتی عجیب است , Lucky Chloe دختری که لباسی بچه گانه به تن دارد و سبک مبارزه اش همانند رقص است , Shaheen مردی عرب زبان که سبک مبارزه اش دفاعی است و آخرین شخصیت Kazumi Mishima همسر هیهاچی که به نسخه تکن 7 اضافه شده است.

در نهایت بازی تیکن 7 یک بازی گرافیکی و قشنگی است که با اضافه شدن مکانیزم های جدید برای گیمر ها جذاب تر نیز می شود و گیمر های علاقمند به بازی هایی در این سبک می توانند با امتحان کردن تیکن 7 نهایت لذت را ببرند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tekken 7

برای اجرای بازی Tekken 7 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows XP SP 3/Vista/7/8
پردازنده گرافیکی
256 MB with Pixel Shader 3.0+ Required
پردازنده محاسباتی
Pentium 4 2.6GHz or AMD Athlon 2600+
رم (RAM)
1 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
8 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی Tekken 7

سیستم پیشنهای بازی Tekken 7 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows XP SP 3/Vista/7/8
پردازنده گرافیکی
512 MB with Pixel Shader 3.0 (Required)
پردازنده محاسباتی
Pentium 4 Core 2 Duo 2.4GHz
رم
2 گیگابایت
فضا
8 گیگابایت

امتیازات بازی Tekken 7

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

هنوز امتیازی برای این بازی ثبت نشده است.

 

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *