معرفی بازی PES 2020

معرفی بازی PES 2020

معرفی بازی PES 2020

معرفی بازی معرفی بازی PES 2020

سبک بازی

مسابقه ای، ورزشی، فوتبال

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

PES Productions

منتشر کنندگان بازی

Konami

موتور بازی سازی

Fox Engine, Unreal Engine, Havok

سن مجاز

7+

مدهای بازی

تک نفره، چند نفره

هرچه که در مورد PES 2020 باید بدانید؛ ویژگی های جدید Master League، تاریخ انتشار، لایسنس ها، استادیوم ها و دیگر موارد

پس از دریافت لایسنس ها و تغییرات جدید، آیا کونامی امسال می تواند رقیب قدرتمندی در برابر FIFA 20 باشد؟

PES مدتی بود که در برابر سری بازی های رقیب خود یعنی FIFA شکست خورده بود و اواخر نیز FIFA موفق شده بود تا لایسنس انحصاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به صورت انحصاری بدست آورد.

اما این موضوع بدین معنی نیست که کونامی از رقابت ناامید شده و این رقابت پایان پیدا کرده است.

PES 2020 نشان داده است که کونامی تلاش های گسترده ای برای بازگشت به رقابت و شکست FIFA انجام داده است و این نسخه را می توانیم یک شروع جدید نام گذاری کنیم.

شروعی که با ضعف ها و انتقاد های گسترده ای که در نسخه های جدید FIFA وجود دارد، می تواند فرصتی خوب برای بازگشت سری محبوب PES باشد.

در این مقاله تمام اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است را جمع آوری کرده ایم و آنچه جامعه بازیکنان و طرفداران PES از آخرین نسخه آن می خواهند را توضیح خواهیم داد.

تاریخ انتشار بازی PES 2020

بازی PES 2020 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (19 شهریور سال 1398) برای پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC منتشر شده است.

لیونل مسی به عنوان ستاره کاور بازی در نسخه استاندارد حضور دارد.

قیمت نسخه استاندارد بازی 60 دلار است و همچنین بازیکنان قادر هستند نسخه Legend Edition بازی را به قیمت 80 دلار خریداری کنند که بر روی کاور این بازی ستاره برزیلی رونالدینیو نقش بسته است.

نسخه Legend Edition شامل اسکن 3 بعدی رونالدینیو و مسی همراه با وام برای 10 مسابقه myClub است. همچنین هر فردی که این نسخه را پیش خرید کرده باشد، آندرس اینیستا و 1 هزار سکه myClub دریافت می کند.

تریلر بازی PES 2020

اولین تریلر بازی در نمایشگاه E3 که در ماه ژوئیه برگزار شد نمایش داده شد و بسیاری از ویژگی های جدید بازی را نمایش داد.

همکاری با تیم پرطرفدار بارسلونا ادامه پیدا کرده است و لیونل مسی بر روی کاور بازی قرار گرفته است، آندرس اینیستا در گیم پلی به تیم سازنده کمک کرده است و ستاره های سابق باشگاه بارسلونا، دیگو مارادونا و یوهان کرایوف به عنوان بازیکنانی که در بخش Master League حضور دارند معرفی شدند.

گیم پلی بازی

دریبل و حرکت با توپ در نسخه 20 سری PES تغییرات و بهبودهای بسیاری داشته است.

یکی از دریبل های جدید اضافه شده به بازی، دریبل ظریف است. همچنین حرکت های مخصوصی از رونالدینیو به بازی اضافه شده است، از جمله انیمیشن و تکنیک های مختلفی که برای از سر راه برداشتن مدافعین به بازیکن کمک خواهد کرد.

تکنیک های لمس توپ بازی نیز بهبود پیدا کرده اند.

برای مشاهده تریلر بازی PES 2020 به بخش تریلرهای بازی در همین صفحه مراجعه کنید.

بخش Master League

pes 2020 master league

تغییرات وسیع و بزرگی برای بخش کریر Master League اضافه شده است. از جمله سیستم جدید گفتگوی تعاملی که این امکان را به بازیکن می دهد تا خط داستانی را خود کنترل کند.

این بخش بازیکنان را قادر می سازد تا پاسخ ها و گفتگوهای متناسب با شخصیت خود را انتخاب کند و داستان خود را در Master League دنبال کنند.

1- بهبود مدل های مربیان

بازیکنان در بازی PES 2020 قادر هستند ظاهر مربی خود را در مسابقات Master League شخصی سازی کنند، همچنین چندین مربی و چهره از دنیای واقعی نیز در بازی حضور دارند.

بازیکنان افسانه ای نیز از جمله Diego Maradona, Johann Cruyff, Socrates, Romario, Ruud Gullit, Roberto Carlos, Bebeto و Lothar Matthaus در بازی وجود دارند.

مذاکرات مربوط به قرارداد بخش دیگری است که توسط سیستم گفتگو بازی انجام می شود.

همچنین برای مربیان کنفرانس های مطبوعاتی اهمیت زیادی دارد و باعث اثرگذاری در شخصیت و مسیر شغلی می شود.

این بخش های جدید تجربه ای منحصر به فرد و شخصی سازی شده را ارائه می کنند.

لازم به ذکر است در بازی این امکان وجود دارد تا آرم و نماد خود را بسازید، موضوعی که در بخش شخصی سازی نکته بسیار خوبی خواهد بود.

2- کات سین ها

کات سین ها اصلی ترین نقطه تمرکز تیم سازنده PES 2020 در بخش  Master League است.

کنفرانس های مطبوعاتی، جلسات آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات همه دارای کات سین هستند و این موضوع باعث شده است بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد در این قسمت داشته باشند.

یکی از مهم ترین کات سین های بازی، مذاکرات هستند که بین نماینده های بازیکنان، مدیران باشگاه و البته خود بازیکن انجام می شود.

از دیگر تغییرات انجام شده در این بخش، افزایش قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات مطابق با افزایش قیمت های انجام شده در واقعیت است.

مسابقات پیش فصل نیز در بازی حضور دارند که فرصت خوبی برای آماده سازی است.

همچنین سیستم محبوبیت در بازی پیاده سازی شده است که در این سیستم هرچه عملکرد تیم یا بازیکن و مربی بهتر باشد، تیم هوادارن بیشتری در ورزشگاه و شبکه های اجتماعی پیدا می کند و بازیکن یا مربی به شهرت می رسد و اعتبار کسب می کند.

3- دربی جذاب تر از همیشه

همه طرفداران فوتبال عاشق دربی هستند و این طرفداران می توانند امیدوار باشند که تجربه ای بهتر از همیشه در دربی های Master League تجربه می کنند.

مسابقاتی که با کات سین های مخصوص، داستان های کوتاه، تغییر اخبار و رفتار رسانه ها و سخنرانی های انگیزشی در رختکن همراه است.

پیروزی و شکست در این مسابقات اثر بیشتر و بزرگتری نسبت به دیگر مسابقات خواهد داشت.

به صورت کلی بخش Master League چندین ویژگی بزرگ و مهم را در خود دیده است از جمله:

  • ساخت لوگو که در منوی اصلی، اخبار و سخنرانی ها نمایش داده می شود.
  • ساخت مربی با چهره و بدن دلخواه با سیستم های پیشرفته و بهبود یافته 3 بعدی.
  • ارتقای سطح باشگاه و تیم در مسابقات پیش فصل و برگزاری تمرینات مختلف.

حالت آنلاین بازی PES 2020

بازی PES 2020 آنلاین

تغییر نام بازی به eFootball به خوبی بیانگر هدف اصلی کونامی در نسخه 20 سری بازی های PES 2020 است: یعنی بخش آنلاین و رقابت چند نفره.

در حالت رقابتی جدید، یعنی Matchday بازیکنان PES2020 قادر هستند در ابتدای رویدایدهای هفتگی تیم خود را انتخاب و به رقابت بپردازند.

رقابت های حساسی که هر پاس و گل در آن به پیروزی نهایی کمک می کند.

بازی همچنین دارای سیستم بالانسی است که این امکان را می دهد حرفه ای ها با حرفه ای ها و تازه کاران با افراد تازه کار مسابقه دهند.

از آنجا که پس از رسیدن به مراحل پایانی هر رویداد هفتگی، نتایج همه گروه ها و عملکرد بازیکنان تجزیه و تحلیل می شود.

بازیکنانی که بیشترین امتیاز و بهترین عملکرد را داشته باشند این امکان را خواهند داشت که در فینال بزرگ به نمایندگی از تیم خود شرکت کنند و این مسابقه به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود.

درخواست طرفداران بازی از نسخه 2020

این مشخص است که اگر کونامی به درخواست های طرفداران خود توجه نکند، زمین بازی را به راحتی و آسانی به رقیب خود FIFA واگذار خواهد کرد. اما مهم ترین درخواست های طرفداران چیست؟

یک نقص و مشکل بزرگ در PES، سرعت بازی آن است. مسابقات، جستجو در منو ها به خوبی بازی های FIFA نیست. تغییرات گسترده در موتور بازی سازی و یا حتی تغییر آن می تواند راه حل خوبی برای این مشکل باشد.

از دیگر درخواست هایی که طرفداران داشته اند، تغییر رابط کاربری بازی (UI) و تغییراتی در منو است که سرعت جا به جایی و رفتن به بخش های مختلف را بیشتر کند.

PES نیاز دارد همانند FIFA 14 که تغییرات عمده و موفقی در منوهای بازی انجام داد، در آخرین نسخه خود تغییراتی اعمال کند.

کی ماسودا، عضو تیم سازنده PES در این باره گفته بود:«ما نظرات مختلف و منفی کاربران نسبت به PES 2019 را شنیدیم، اما برای اعمال تغییرات در PES 2019 دیر شده است و ما این تغییرات و بهبود ها را در PES 2020 اعمال خواهیم کرد.»

دیگر موارد

با موتور بهبود یافته، نورپردازی بهتر، مدل های بهتر بازیکنان، کات سین های واقع گرایانه، رپیلی های پیشرفته و یک زاویه دوربین جدید PES 2020 سعی در ارائه زیباترین تجربه فوتبال را دارد.

همچنین مشکل سروهای آنلاین که در PES 2019 وجود داشت در این نسخه برطرف شده است.

بازیکنان اسطوره ای خوبی در نسخه قبلی یعنی 2019 از جمله بکهام به بازی اضافه شده بودند، در نسخه 2020 نیز این روند ادامه داشته است و این نکته خوبی است.

کونامی بهتر است این روند را ادامه دهد و افراد بیشتری را به این بخش اضافه کند تا این بخش جذاب تر شود.

سری بازی های PES معمولا تعداد زیادی ورزشگاه ندارند، اما همان هایی که در بازی هستند عالی دیده می شوند و به جزئیات توجه ویژه ای می شود. از جمله ورزشگاه هایی که در جدیدترین نسخه به بازی اضافه شده اند می توانیم به:

  1. La Bombonera
  2. El Monumental
  3. Allianz Parque
  4. Emirates Stadium
  5. Old Trafford
  6. Allianz Arena
  7. Camp Nou
  8. Allianz Stadium
  9. San Siro
  10. Celtic Park
  11. Ibrox Stadium

اشاره کنیم.

نبرد لایسنس

تیم های لایسنس دار بازی PES 2020

نبرد میان لایسنس دو سری بازی فوتبال PES و FIFA همچنان ادامه دارد و کونامی در جدیدترین نسخه خود لایسنس لیگ های:

  1. Italian Serie A
  2. French Ligue 1
  3. French Ligue 2
  4. Brazilian Brasileirao Serie A
  5. Brazilian Brasileirao Serie B
  6. Russian Premier League
  7. Belgian Pro League
  8. Danish Superliga
  9. Argentinian Superliga
  10. Thai League

را دریافت کرده است. جام جهانی مدت ها است که لایسنس آن در اختیار EA و سری فیفا است، اما امسال بازیکنان PES می توانند یورو 2020 را به صورت یک دی ال سی که برای بازی منتشر می شود تجربه کنند.

این دی ال سی بیش از 50 تیم ملی از جمله پرتغال را به بازی اضافه می کند، تیم هایی که همگی با لایسنس شده و با لباس، آرم و بازیکنان واقعی حضور خواهند داشت.

نظر شما درباره PES 2020 چیست؟ آیا تغییرات و بهبود های جدید در نظر شما خوب بوده است؟ چه تغییراتی از نظر شما می تواند این بازی را بهتر کند؟

حداقل سیستم مورد نیاز بازی PES 2020

برای اجرای بازی PES 2020 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7 SP1/8.1/10 - 64bit
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
پردازنده محاسباتی
Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
رم (RAM)
4 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
40 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی PES 2020

سیستم پیشنهای بازی PES 2020 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 10 - 64bit
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
پردازنده محاسباتی
Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
رم
8 گیگابایت
فضا
40 گیگابایت

امتیازات بازی PES 2020

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 7.7 از 10
Gamespot امتیاز 9 از 10
IGN امتیاز 8.3 از 10
Metacritic امتیاز 8.1 از 10
Gamesradar امتیاز 8 از 10
میانگین امتیاز
8.2

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *