Forza Horizon 3

Forza Horizon 3

Forza Horizon 3

معرفی بازی Forza Horizon 3

سبک بازی

اتومبیلرانی,مسابقه ای

قابلیت اجرا بر روی

  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

Playground Games

منتشر کنندگان بازی

Microsoft Studios

سن مجاز

10+

مدهای بازی

Single-player, Multiplayer

معرفی بازی Forza Horizon 3
Forza Horizon 3 بازی مسابقه ای محیط باز ساخت Playground Games است که توسط Microsoft Studios برای پلتفرم های Xbox One و Windows منتشر شده است. این بازی دارای قابلیت Cross Platform (رقابت آنلاین همزمان از پلتفرم های مختلف) است. نسخه ی نهایی این بازی 23 سپتامبر 2016 منتشر شد.
این بازی سومین نسخه از سری Forza Horizon و نهمین نسخه از سری Forza است. همانند بازی های قبلی این سری، Turn 10 Studios به Playground Games در ساخت بازی کمک کرده است.
در 13 دسامبر 2016، Expansion جدیدی به این بازی به نام Blizzard Mountain اضافه شده که امکان رانندگی در برف و پادشاه کوهستان شدن را به بازیکنان می دهد.
محیط بازی Forza Horizon 3 در استرالیا واقع شده است. نقشه ی بازی دو برابر Forza Horizon 2 وسعت دارد و شامل محل هایی مانند Surfers Paradise، Byron Bat، Yarra Valley و Outback است.
این بازی قسمت مرحله ای 4 نفره ای دارد که بازیکنان در آن با هم همکاری می کند.
مجموع 350 ماشین در بازی در اختیار بازیکنان است که بیشترین تعداد ماشین در بین تمام بازی های Horizon است.
در حالی که در بازی های Horizon قبلی بازیکن نقش یک مسابقه دهنده در فستیوال Horizon را داشت، اکنون بازیکن خود کارگردان این فستیوال است و وظیفه ی او برگزار کردن بزرگ ترین فستیوال در جهان است.
به عنوان کارگردان، بازیکن می تواند مسابقه دهنده استخدام یا اخراج کند و همچنین مسابقات مختلف را سازماندهی کند.
بازیکن می تواند استایل کاراکتر خود را شخصی سازی کند، ماشین ها را نیز با طرح و رنگ و ارتقا های مختلف می توان شخصی سازی کرد.
از جنبه های دیگر بازی می توان به Barn Finds و Auction House اشاره کرد. Barn Find ها مکان هایی هستند که در آن بازیکن اطلاعات Barn Find Notice دریافت می کند و به جست و جوی آن ها می رود، Auction House جایی است که بازیکنان می توانند ماشین هایشان را به مزایده بگذارند.
از امکانت دیگر می توان به free roam و استفاده از فناوری Drivatar که درنسخه های Forza Horizon قبلی وجود داشت بر روی Xbox One اشاره کرد.
در تاریخ 2 نوامبر 2016، Turn 10 و Playground Games از Expansion جدید برفی خود رونمایی کردند. بازیکنانی که این Expansion را خریداری کنند Blizzard Mountain DLC را به همراه Expansion دیگری که هنوز معرفی نشده دریافت خواهند کرد، بازیکنان همچنین می توانند بسته را جداگانه از Microsoft Store خریداری کنند.
این بازی 13 ژوئن 2016 در میان توضیحات میکروسافت برای ایکس باکس در E3 معرفی شد و در 27 سمتامبر 2016 منتشر شد. دارندگان نسخه ی نهایی این بازی، 6 بسته ی ماشین و دسترسی به ماشین ها و رویداد های Excelusive را نیز دریافت کردند.
ماشین های Cover این بازی Lamborghini Centenario و 2017 Ford f-150 Raptor هستند. این بازی همچنین از موسیقی Groove برای Soundtrack های خود بهره می برد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Forza Horizon 3

برای اجرای بازی Forza Horizon 3 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 10 Anniversary Edition - 64-bit, Version 14393.101
پردازنده گرافیکی
Nvidia GeForce GTX 970 or 1060 / AMD R9 290X or RX 4
پردازنده محاسباتی
Intel Core i7-3820 3.6 GHz, Sandy Bridge E
رم (RAM)
12 GB
فضا (Hard Drive)
55 GB

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی Forza Horizon 3

سیستم پیشنهای بازی Forza Horizon 3 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 10 Anniversary Edition 64-bit, Version 14393.101
پردازنده گرافیکی
Nvidia GeForce GTX 970 or 1060 / AMD R9 290X or RX 4
پردازنده محاسباتی
Intel Core i7-3820 3.6 GHz, Sandy Bridge E
رم
12 GB
فضا
55 GB

امتیازات بازی Forza Horizon 3

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 9 از 10
Polygon امتیاز 8.5 از 10
Gamespot امتیاز 9 از 10
IGN امتیاز 9.5 از 10
Metacritic امتیاز 8.6 از 10
Gamesradar امتیاز 9 از 10
میانگین امتیاز
8.8

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *