تمام این مطلب به افتخار بزرگترین مُد بازی Skyrim به نام Holds: The City Overhaul (تقریبا 4 گیگ) که بیش از 3 سال صرف ساخت آن شد، نوشته شده است. مُد Holds که بیشتر تلاش آن سعی بر بزرگ نمودن و تقویت روستاها بوده است مخصوصا روستاهای Winterhold، Falkreath و Dawnstar که در میان توانمندی های بسیار بازی، ضعفشان همواره حس می شده است.

سکونت گاه های کوچک تر و جدیدتری به Skyrim نیز اضافه شدند. همچنین تاسیسات داخلی و ساختار بسیازی از آنها نیز باز طراحی شده اند. همه اینها به سکونت گاه های ختم نمی شود، کتاب های جدیدی توسط تولید کننده ی مُد نوشته شده اند که در سرتاسر کتاب خانه روستاهای Solitude، Falkreath و Windhelm یافت می شوند. دستاورد این مُد، بسیار متفاوت از چیزیست که قبلاً به عنوان Skyrim آن را می شناخته اید.

احساسات اولیه بازی کنندگان مُد جدید:
در ویدئویی که من دیدم روستای Falkreath کاملاً متفاوت بود. از کی تاحالا دروازه داشته؟ نونوایی داشته؟ از کی ساختمون ها انقدر بزرگ شده ان؟

یک نکته ی بسیار اساسی نیز وجود دارد. خالق بازی Galandil در صحبت هایش اشاره می کند روند بازی بعد از نصب مُد Holds شروعی کاملا متفاوت خواهد داشت. مکانیزم جدید از وقوع باگ ها یا کرش ها در Save های قبلی بازی در همان محل ها جلوگیری می کنند چرا که بسیاری از روستاها و مناطق دستخوش تغییر شده اند.

همچنین Galandil کار بر روی مُد جدید Holds را از سال 2012 شروع کرده بود و روزی حداقل دو ساعت بر روی این پروژه وقت می گذاشته است. او این مُد را یکسال بعد از انتشار Skyrim کلید زده است. این خالق شناخته شده، سابقه ی طولانی در ساخت مُدها دارد همچنین که پیش تر او فکر می کرد شهرها در نسخه بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim بخوبی نسخه ی The Elder Scrolls 4: Oblivion از آب در خواهند آمد اما وقتی این اتفاق نیفتاد خودش اقدام به طراحی دوباره این شهرها کرد.

چهار ویدئو از جزئیات مد جدید Holds: The City Overhaul در زیر قرار داده شده است.

منبع: +