بازی Forza Horizon 3 بهترین بازی مسابقه ای 2016

بازی open world زیبا و دوست داشتنی با ماشین هایی که رانندگی با آن ها حس خیلی خوبی دارد .

بازی Forza Horizon 3 به انتخاب آرا بازی مسابقه ای محبوب سال 2016 از دید سایت pcgamer شد . نظرات کارشناسان این سایت درباره این بازی را بخوانید :

  • به عنوان نقطه ای هوشمندانه بین Arcade و Simulation بازی  Forza Horizon 3 عشق به ماشین های سری بازی های Forza را برگرفته و در یک open world پر از تنوع و جذابیت در می آمیزد . در این بازی خوب مسابقه دادن و کامل کردن Challenge ها مثل کوبیدن به تابلو ها اهمیت دارد .

کنترل و هدایت ماشین کاملاً واقع گرایانه نیست ؛ ولی به حدی خوب است که هدایت ماشین های مختلف کاملاً حس متفاوتی دارد .

زمین بازی از استرالیا الهام گرفته شده است . و زمینه ای از صحرا تا جنگل را در بازی به نمایش می گذارد که پر از مکان های فوق العاده برای رانندگی است .

 

  • این بازی حس کنترل را به خوبی منتقل می کند ، سازندگان به طریقی عمل نگه داشتن یک دکمه و تکان دادن Stick دسته به چپ و راست را به زبان گیم ترجمه کرده اند که شما کاملا احساس می کنید که کنترل یک ماشین قوی و سنگین را در اختیار دارید .

هر ماشین حس منحصر به فرد خود را دارد و بازیکن این حس را لمس می کند . جدای از این ، بازی پر است از جذابیت های رنگارنگ . Forza لذت بازی مسابقه ای واگیر داری را به ارمغان می آورد و استرالیا بهترین زمینه برای مسابقات مختلف این بازی و حرکت نمایشی و اتفاقات جزئی آن است .

 

  • Forza Horizon 3 دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید . اگر به بازی های مسابقه ای واقع گرایانه علاقه مند هستید ، کافی است تمام تنظیمات کمکی برای رانندگی را غیر فعال کنید و مشاهده کنید که تمام جزئیات ماشین مانند مدل واقعی آن است .

 

  • Forza Horizon 3 بازی مسابقه بسیار خوب و مثبتی است . تنظیمات بازی گسترده و ایده عال است ، Narration بازی اصلاً خسته کننده نیست ، و شما با هر دست بازی کردن جایزه دریافت می کنید . در کنار بازی های مسابقه ی دیگر سال 2016 که چندان خوب نبودند ، Forza Horizon 3 مثل Burnout Paradise دوم می ماند .

 

  • Forza Horizon 3 بازی ای است که هر چه آن را بیشتر بازی کنید بیشتر جذب آن می شوید ، گذشتن از تپه های کوچک ، Drift کشیدن میان سبزه ها ، نزدیک شدن هرچه بیشتر به ترافیک روبرو تا جای ممکن  ، تمام این ها برای اینکه Skill multiplier شما بالا و بالاتر برود . مثل یک تمرین ذهنی درون یک بازی مدرن . گاهی اوقات به قدری درگیر راندن ماشین میشوید که اهمیت مسابقه را فراموش می کنید .