به گزارش گیم‌پینو، سایت رسمی بازی غول‌کش Evolve با قرار دادن یک شمارشگر معکوس (Countdown) بروزرسانی شده است و به نظر می‌رسد که بر این اساس، در این هفته شاهد اخبار جدیدی در مورد این بازی خواهیم بود. در پایین این شمارشگر هشتگ #StageUp قرار داده شده اما معنی این عبارت مشخص نیست.

یکی از کاربران استریمر توییچ آقای رابرت پاز، نیز در توییت اخیر خود به این شمارشگر اشاره کرده است اما ارتباط او با این بازی یا اخبار پیش‌رو مشخص نیست.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۵ بازی Evolve برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و بیش از ۲٫۵ میلیون نسخه فروش داشت. اشتراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت تیک‌تو از این بازی به عنوان یک فرانچایز دائمی و بلند مدت یاد کرده است گرچه او این عبارات را برای بازی‌های Grand Theft Auto ،Red Dead Redemption ،BioShock ،Civilization و Borderlands نیز بکار برده است. شرکت تیک‌تو فرانچایز Evolve را به قیمت ۱۱ میلیون دلار از شرکت تی‌اچ‌کیو خریداری کرد.

3090791-stageup

استودیوی ترتل راک که خالق سری بازی Left 4 Dead نیز می‌باشد در حال استخدام برای کار بر روی یک آی‌پی معرفی نشده می‌باشد که در توضیحات آن از عناوینی چون cutting edge (به بازی هایی که از فناوری مدرن امروزی استفاده می کنند اطلاق می‌شود) استفاده شده است. گرچه بنظر نمی‌رسد این موضوع ارتباطی با این شمارشگر و بازی Evolve داشته باشد.

بروزرسانی خبر: بازی Evolve در فروشگاه استیم دیگر قابل دسترسی نیست. این مسئله شاید یک ارور یا خطا باشد یا نشان از این باشد که این بازی در حال تبدیل شدن به free-to-play است.