انتشار نسخه جدید بازی Far Cry Primal در سال 2016

سرانجام پس از مدت ها شرکت Ubisoft نسخه جدید بازی جذاب Far Cry را معرفی و تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

نام این نسخه از بازی، Far Cry Primal است و همانند دیگر نسخه ها بازی در سبک اکشن، اول شخص، تیراندازی می باشد، زمان انتشار بازی Far Cry Primal، مارچ 2016 تعیین شده است.

داستان اولیه بازی به نقل از وب سایت FarCryGame.com

به دوران عصر حجر ( Stone Age ) خوش آمدید، زمان ماجراجویی بی نهایت و پر از خطرهای بزرگ، زمانی که توسط ماموت های غول پیکر و ببرهای دندان شمشیری قانون جهان را تعیین می کردند و انسان ها در بدترین شرایط برای تامین خوراک روزمره خود بوده اند.

far-cry-prime-intro-images-1

در این بازی، گیمر با کاراکتری به نام Takkar یک شکارچی فصلی و آخرین بازمانده گروه دنیای بازی را تجربه میکند. اولین هدف شما در این بازی زنده ماندن در مقابل حیوانات درنده است زمانی که شکار اصلی شما محسوب می شوید. با افزایش توانمندی ها و مهارت ها و همچنین افزایش و رشد قبیله خود بر مردم حکومت کنید. بر زمین ها و دنیای Oros غلبه کنید تا به اوج درندگی دست پیدا کنید. با قبیله های دشمن رو به رو شوید که همیشه سعی دارند شما و متحدانتان را از میان بردارند.

far-cry-prime-intro-images-3

تریلر منتشر شده از بازی Far Cry Primal

هر چند تریلر منتشر شده از این بازی که در بالا مشاهده می کنید، اطلاعات زیادی از بازی را به نمایش نمی گذارد اما حداقل میتواند معرف خوبی برای بازی باشد، اینکه این بازی سرشار از هیجان خواهد و همواره بازیکن سعی میکند که در مقابل حیوانات خطرناک و درنده زنده بماند. در این نسخه از بازی به جای خریدن سلاح ها که در نسخه های قبلی مکان هایی برای خرید سلاح تعیین شده بود، بازیکن باید خود سلاح های خودش را ایجاد و یا اصطلاحا Craft کند. در اوایل بازی این سلاح ها با چوب و سنگ ساخته میشوند ولی در ادامه کم کم با منابع مختلفی که بازیکن به آنها دست پیدا میکند، سلاح های از جمله تیروکمان، شمشیر و نیزه.

far-cry-prime-intro-images-2

شاید شما هم به این فکر باشید که بدون سلاح های گرم و بدون وسیله نقلیه بازی کسل کننده باشد و این حرکت از سوی سازندگان بازی حرکتی نو و متفاوت تلقی میشود و مطمئنا باید منتظر باشیم و ببنیم که Ubisoft چه نقشه ای در سر دارد تا بتواند با این شیوه بازیکنان را به خودش جذب کند.